Na onderzoek onder facilitair managers heeft Succes Schoonmaak een eigen online digitaal managementinformatiesysteem ontwikkeld: de Succes Schoonmaak-app.
Nico Schokker, operationeel directeur: ‘'De huidige facilitair manager heeft vooral behoefte aan directe managementinformatie om sturing aan het contract te geven. Via de app bieden wij hen te allen tijde actuele informatie aan over alles dat betrekking heeft tot schoonmaakonderhoud. Dit varieert van kwaliteitsmetingen, identiteitsbewijzen, tot aan klanttevredenheidsonderzoek en eventuele bestellingen." Men kan online inloggen via www.succeslogin.nl of via de i-pad om de digitale managementrapportage te raadplegen. Hierin wordt inzicht gegeven in de behaalde resultaten. Dat kan onder andere een kwaliteitsmeting, financiële mutatie, klachtenregistratie of opgeleverde periodieke werkzaamheden zijn. Deze resultaten worden besproken in het overleg met de klant. Schokker: "Het voordeel is dat op ieder willekeurig moment inzicht wordt gegeven in de huidige prestaties. Om sturing te geven aan het primaire proces hoeft men dus niet langer te wachten op de managementrapportage, welke normaliter ieder kwartaal verschijnt. Er is direct inzicht in verbeterpunten, extra werkzaamheden, uitslag kwaliteitscontroles of andere facilitaire zaken. Men kan, waar nodig, sneller inspringen en bijsturen."