De Asito Dienstengroep (ADG) heeft een nieuwe onderneming gelanceerd: Gul. Het bedrijf moet zich richten op het aanbieden van alle denkbare facilitaire services onder één contract.
Gul voert een groot deel van de zichtbare services met eigen Gul-medewerkers uit. Directeur Gea Everards (foto): "Deze vaste medewerkers zijn multidisciplinair inzetbaar voor het ontvangen van gasten, telefoonbeantwoording, postverwerking, onderhoudsklussen en vele andere services."
Schoonmaak
Deze aanpak moet het aantal leveranciers reduceren en de kosten voor de opdrachtgever verlagen. Everards: "Verder werkt Gul met vaste leveranciers voor services als catering, schoonmaak en beveiliging."
Het kantoor van Gul is gevestigd in Utrecht. "Wij zetten een fris concept neer met een volledige focus op gastvrijheid", besluit Everards. "Door een intensieve samenwerking met onze leveranciers en opdrachtgevers, kunnen we continu de servicebeleving en gastgerichtheid vergroten."
Gastvrij
ADG-directeur Hans Kroeze vult aan: "Wij geven met Gul een antwoord op de vraag van de markt naar gastvrije dienstverlening. Uiteraard focussen wij ons continu op efficiency, kostenreductie en kwaliteitsverhoging van de dienstverlening."