Op welke beslissingsfactoren kiest men in 2015 de beste leverancier? Hoe zullen selectiecriteria bij aanbestedingen er in de toekomst uit zien?
Dit thema is als uitgangspunt gekozen voor het Knowledgesharing project 2012 van GOM en FMN. Dat is een project dat enkele jaren geleden is opgestart om de relatie tussen FMN, het werkveld en de verschillende FM-opleidingen te versterken door het bevorderen van kennisuitwisseling. Het minisymposium in Heerlen op de Hogeschool Zuyd is het afsluitende evenement van een reeks waarop de resultaten van het onderzoek op basis van het thema worden gepresenteerd. De bijeenkomst stelt in een interactief programma facility managers, young facility management professionals, facility management studenten en de aanwezigen in de gelegenheid om met elkaar in gesprek gaan en hun visie te delen op de uitkomsten van het onderzoek. De Hogeschool Zuyd in Heerlen heeft op vrijdag 1 juni 2012 de deuren opengesteld voor alle betrokkenen en geïnteresseerden die deel willen nemen aan het symposium.
Het programma
12.30-13.00 uur: Ontvangst
13.00-13.15 uur: Opening en welkom
13.15-13.45 uur: Presentatie Uitkomsten Onderzoek Knowledgesharing 2012
13.45-14.15 uur: Lennart Harpe Adviseur Externe Betrekkingen FMN
14.15-14.45 uur: Leo van Leeuwen F-mex namens opdrachtgevers en code commissie
14.45-15.15 uur: Pauze
15.15-15.45 uur: Spreker van GOM, sponsor Knowledgesharing 2012
15.45-16.45 uur: Paneldiscussie
16.45-17.00 uur: Afsluiting- samenvatting van de dag
17.00-18.00 uur: Netwerk borrel