MEWA, een Europese onderneming in textielmanagement, lanceerde onlangs voor haar klanten in Nederland het internetportal myMEWA.com. Het nieuwe klantenportal myMEWA.com creëert een rechtstreekse link met MEWA, biedt toegang tot individuele klantengegevens en tot het MEWA-servicesysteem.
Met behulp van dit instrument kunnen klanten zich dagelijks informeren over volgende leveringstermijnen en kunnen ze contact opnemen met de klantendienst. Volgens de leverancier volstaat één muisklik om actuele facturen, bestellingen, leveringsstatus, enzovoorts op te roepen en kunnen gegevens op ieder moment worden geactualiseerd. De gebruiker kan op myMEWA.com deelnemen aan klantenenquêtes en hij krijgt er, naast up to date nieuws over het poetsdoeken- en milieusysteem, extra informatie over het volledige MEWA-productassortiment. Via de in het nieuwe portaal geïntegreerde onlineshop kunnen rechtstreeks PBM's en veiligheidskleding, maar ook werk- en vrijetijdskleding besteld worden. De klant kan 24 uur per dag informatie inwinnen over de producten, elke maand uitkijken naar speciale aanbiedingen en op elk moment van de dag zijn voorraad veiligheidsschoenen, -handschoenen, -helmen en nog veel meer, aanvullen zonder daarvoor zijn bureau te moeten verlaten. Voor meer informatie, zie www.mymewa.com.