Westerveld is sinds 2012 verantwoordelijk voor de schoonmaak van het Havenbedrijf Amsterdam aan de Ruyterkade. De opdrachtgever is tevreden. Korte lijnen spelen in dat proces een grote rol.
Paul van Zelst – coördinator facilitaire diensten van het Havenbedrijf – vertelt: "We waren zeer ontevreden over de vorige leverancier. De bezetting was heel wisselend en sommige dagen kwam er überhaupt geen schoonmaker opdagen. Een klacht ging over vier, vijf schijven, om vervolgens helemaal niet opgelost te worden. Ook de kwaliteit liet ernstig te wensen over."
Korte lijnen
Die klachten behoren nu tot het verleden, stelt Van Zelst. "De lijnen zijn nu veel korter. Rayonleider Ibo en district manager William laten zich hier regelmatig zien. De samenwerking verloopt hierdoor een stuk soepeler én prettiger. Sinds de komst van Westerveld is het aantal klachten over de schoonmaak met maar negentig procent afgenomen. Zo zie je maar wat je bereikt met regelmatig klantcontact."
Volgens Van Zelst is de schoonmaak belangrijk voor het Havenbedrijf. "Ik ben ervan overtuigd dat een schone werkomgeving de productiviteit van medewerkers ten goede komt en zorgt voor minder ziekteverzuim."