De nieuwe website van Vendor is online. De site staat in het teken van beleving en moet perfect aansluiten bij de vernieuwde huisstijl van Vendor. Ook de vacaturesite van het bedrijf is in een nieuw jasje gestoken.
Miriam Jansen – marketing manager van Vendor – vertelt: "Bij het ontwikkelen van de nieuwe website hebben we ons zoveel mogelijk verplaatst in de sitebezoeker. Zo is er gekozen voor een heldere navigatiestructuur. In één oogopslag moet alles duidelijk zijn. De teksten zijn zo kort mogelijk en gericht op de lezer. Via vaste modules aan de rechterkant kunnen bezoekers eenvoudig contact opnemen, een bestelling plaatsen of bijvoorbeeld partner worden van Vendor. Voor nog meer klantinteractie, voegen we hier binnenkort een chatfunctie aan toe."
Kernwaarden
Bij Vendor staat de toiletbezoeker naar eigen zeggen centraal. Dit is terug te zien op de site. Diverse gebruikssituaties bij klanten worden getoond. Eigen medewerkers van Vendor fungeerden hiervoor veelal als model. De belangrijkste kernwaarden van Vendor – positieve beleving, uitstraling en optimale beschikbaarheid – moeten op de nieuwe site naar voren komen. Ook neemt duurzaamheid een prominente plek in.
Klik hier voor de nieuwe website van Vendor.
En klik hier voor de vacaturesite van het bedrijf.