Hago Next klanten en samenwerkende partners kwamen onlangs samen in de winterse sferen van Snowworld in Zoetermeer.
De klantendag van 2013 werd afgetrapt door een bevlogen presentatie van Rogier Trampe, business unit manager van Hago Next, over de resultaten tot op heden. “Het aantal medewerkers groeide van 125 naar ruim 300. De klanttevredenheid steeg van 8,2 naar een 8,8 en de medewerkerstevredenheid van een 8,1 naar een 8,6. Het ziekteverzuim bleef met 3,2% onverminderd laag. Prachtige resultaten. We zijn nu klaar voor de volgende stap.”
Processen aan elkaar gekoppeld
2014 staat volgens Hago Next in het teken van verbreding en verdieping van de dienstverlening. Zo werd de nieuwe bedrijfskleding voor de vakschoonmakers gepresenteerd. Enkele eigen medewerkers betraden een ware catwalk om de nieuwe kledinglijn te laten zien en dat deden ze met veel plezier (foto). Het schoonmaakbedrijf zegt ook op technisch gebied te blijven innoveren. Trampe: “Alle processen zijn aan elkaar gekoppeld en 24 uur, 7 dagen in de week online inzichtelijk en oproepbaar. Dat is een combinatie van @lly, de mobiele app voor de schoonmakers, het Next Relatieplatform en de klantenportal waar opdrachtgevers volledig transparant de contractafspraken kunnen inzien.”
Interactieve gedeelte
Saïda Eljaddaoui presenteerde het onderwerp opleidingen onder de noemer Next Way. Deze is opgezet om derden praktische trainingen te geven vanuit de Next Academy. “Deze zijn dus bedoeld dus voor de gehele schoonmaakbranche. Daarnaast wordt online werving en selectie ingezet als nieuwe vorm van recruitment.” Na het interactieve gedeelte in de vorm van een workshop, geleid door Karolien Niederer van Vebego Innovations, en warme chocolademelk met apfelstrudel konden de deelnemers inspiratie opdoen op de daarvoor ingerichte inspiratiemarkt. Dat is een plein met vijftien ideeën ingebracht door samenwerkingspartners van Hago Next. www.hagonext.nl