Voor EW Facility Services staat de Vakbeurs Facility geheel in het teken van klantbeleving. Tijdens de beurs presenteert het bedrijf een nieuwe dienst: klantbelevingsmanagement.
Essentieel onderdeel binnen klantbelevingsmanagement is een meetsysteem dat de beleving van gasten en medewerkers meet. EW Facility verklaart: "Vanuit de gedachte dat er een directe koppeling bestaat tussen het meten van klantbeleving en het kunnen reageren vanuit de eigen operationele afdeling. De online en 24/7 methodiek van ons meetsysteem biedt opdrachtgevers de gelegenheid in te spelen op individuele reacties van gasten of medewerkers nog vóór zij de deur uit zijn."
Real-time rapportage
Het bedrijf zegt hierin een totaalpakket aan te bieden: "Inclusief ontwikkeling van de app, QR-labels en het plaatsen van consoles op locatie. Niet alleen onze eigen diensten leggen wij hiermee onder de loep, alle facilitaire diensten van opdrachtgevers kunnen hierin worden meegenomen. Voor opdrachtgevers en hun dienstverleners de kans om op basis van real-time rapportages direct over te gaan tot verbeteracties."