Axxicom Airport Caddy heeft in het klanttevredenheidsonderzoek van Amsterdam Schiphol Airport een 8,9 gekregen. De vriendelijke begroeting, de betrokkenheid en behulpzaamheid van de begeleiders droegen volgens onderzoeks- en adviesbureau Quality Support bij aan de hoge waardering.
In een eerder stadium maakte Axxicom al bekend dat zij de komende vijf jaar opnieuw de begeleiding van kinderen onder de 18 en de begeleiding van PRM-passagiers verzorgt. In dat contract met KLM en Amsterdam Airport Schiphol is naast de prijs ook kwaliteit een belangrijke factor geweest.
Beleving
Simone Schraepler – algemeen directeur van Axxicom – stelt: "Schiphol en KLM hechten veel waarde aan de beleving van onze dienstverlening. Dat wij nu door onze directe klanten gemiddeld beoordeeld worden met een 8,9 voor onze dienstverlening sterkt ons in de gedachte dat wij op een goede manier invulling geven aan het thema beleving van onze dienstverlening. Daar zijn wij dan ook bijzonder blij mee."