De Schoonmaakgolfdag staat op dinsdag 17 september weer voor de deur. Deze, zesde editie wordt weer gehouden bij golfclub Het Rijk van Nunspeet. Daar treffen enkele honderden sectorgenoten elkaar. Wat maakt de Schoonmaakgolfdag tot hét netwerkevenement van de schoonmaakbranche? En welke voorliefde hebben sponsoren en ambassadeurs voor golf?
De komende dagen stelt Service Management op haar website sponsoren en andere betrokkenen aan u voor. Vandaag is het de beurt aan de hoofdsponsoren CWS en Touch Incentive Marketing.
Rob Boelen
Sales & marketing directeur CWS Nederland
"Wij als CWS Nederland zijn wij vanaf het eerste uur betrokken bij de jaarlijkse Schoonmaakgolfdag. In de eerste plaats omdat wij het evenement een heel warm hart toedragen en ons daarom ook als sponsor aangetrokken voelen tot het hele concept. Het Rijk van Nunspeet is overigens een prachtige locatie, de sfeer is er geweldig en het weer is er meestal prima. We kijken dan ook weer uit naar de Schoonmaakgolfdag 2013 en gaan er van uit dat deze, zoals de vier voorgaande jaren, weer perfect is georganiseerd."
Het evenement biedt volgens Boele (foto rechtsboven) een prima gelegenheid om partners en bekenden te ontmoeten. "Je hebt tijd de laatste nieuwtjes uit te wisselen en te horen wat er allemaal speelt in de schoonmaak- en sanitaire branche. Het is dus elk jaar weer een genot deel te nemen aan het leukste evenement in zijn soort.” Boele golft zelf al jaren. "Ik ben al overal in Nederland geweest. Maar mijn golftas gaat ook altijd mee naar het buitenland om een rondje te golfen. Ik heb al in Duitsland ,Spanje, Portugal, Italië, de Verenigde Staten en Thailand gegolfd. De meeste mensen weten niet dat dat laatste land het golfmekka van Azië is. Golf is een sport waar je veel voor moet oefenen. Je moet je focussen en afsluiten van andere zaken wil je succesvol kunnen zijn. Het is daarmee net als zakendoen. Daarnaast gaan zakendoen en golfen heel erg goed samen. Je kunt van het aangename ook een heel nuttige bezigheid maken. Ik zie jullie graag in Nunspeet op de Nationale Schoonmaakgolfdag!"
Dennis van den Berg
Managing Director Touch Incentive Marketing
Van den Berg zegt graag betrokken te zijn bij de Schoonmaakgolfdag. “Wij geloven erg in branche-initiatieven. De schoonmaakbranche is volop in beweging en middels onze incentive activiteiten werken we reeds erg fijn samen met twee van de andere sponsoren. Dat zijn CWS en Piecom. Wat ik verwacht van de Schoonmaakgolfdag? Ik verwacht een dag waar we in een ontspannen sfeer diverse nieuwe contacten kunnen opdoen. Samen golfen, met vaak alle frustraties van dien over die meestal net niet perfecte swing, schept nu eenmaal een band!"